Muhasebecinin şiiri😁🤣🤣😍 - TARIMSAL KOOPERATİFCİLİK

Breaking

Home Top Ad

28 Temmuz 2018 Cumartesi

Muhasebecinin şiiri😁🤣🤣😍



  • >Beynimi aktife, Yüreğimi pasife aldım.
  • >
  • >Tutkularımı, vadesi geçmiş ertelenmiş Diğer Yükümlülüklere. 
  • >
  • >Düşlerimi, sayım ve tesellim fazlalarına.
  • >
  • >Düşüncelerime reeskont uyguladım.
  • >
  • >Korkularımı geçmiş yıllar zararlarına,
  • >
  • >Kaygılarımı gelecek yıllara ait Gider tahakkuklarına. 
  • >
  • >Alışkanlıklarımı, borç ve gider karşılıklarına.
  • >
  • >Dostlarımı özkaynaklara yazdım.
  • >
  • >Dostluklarımın bitenini Birikmiş amortismanlara yazarken
  • >
  • >Seni hiçbir hesaba yazamadım. 
  • >
  • >O kadar hesapsız ve kitapsızsın ki
  • >Beynimle yüreğim arasında Virman yapıp duruyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Latest Tweets

LightBlog